2010. július 27., kedd

Újra bejutottam az Országházba, persze magammal vittem Canont és Tokinát - Canon and Tokina in Hungarian Parliament

Egy jóismerősöm-barátom bevitt az Országházba és körbevezetett az épületben, a déli szánytól az északiig a Kupolacsarnokon át. A "zajtalan" Canon 40D-t most a Tokina 11-16 obival kombináltam. Azokra a helyekre igyekeztem eljutni, ahova az előző alkalammomal nem sikerült, ill. ahol kihasználhattam a nagylátószögű lehetőségeket.
Ha van kedved, időd, kísérj el!
1. rész

2. rész
3. rész

I was given another opportunity of visiting Hungarian Parliament, again from the Southern to the Northern wing, through the Dome Hall. Now I could also make use of the "noiseless" Canon 40D, now with the Tokina 11-16 wide angle lens.
Join me in visiting this wonderful building!
1st Part

2nd Part
3rd Part

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése